-
Óvodapedagógus
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Asszisztens
-
Értékesítő
-
Kőműves
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
karbantartó
-
Horgos Rakodó Teherautó-sofőr (CE)
2024. 11. 21
-
Junior Marketing Asszisztens | Budaörs
2024. 11. 21
-
Cyber Security Intern
2024. 11. 20
-
Komissiózó / Rendelés ellenőr
2024. 11. 21
-
Teherautó sofőr (CE) Frigo disztribúció
2024. 11. 21
-
Tolóoszlopostargonca-vezető
2024. 11. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Október elejétől az utcán, a sajtóban és számos boltban igyekeznek felhívni a figyelmet a rendszeres zöldség-gyümölcs fogyasztás jótékony hatásaira.
Egyen naponta 3x3-féle zöldséget és gyümölcsöt az egészségért
A SPAR, az AMC (Agrármarketing Centrum) és a FruitVeb 2008 őszén közös programot indít, amely a fogyasztói tudatosság növelésével és az ismeretek bővítésével próbálja rábeszélni a vásárlókat a friss gyümölcs- és zöldségfogyasztásra.
A boltokban hirdetések, információs füzetek és brosúrák igyekeznek kielégíteni a vásárlók információéhségét, miközben a szervezők gyümölcs-zöldségkóstoltatásokkal próbálják bizonyítani, hogy nemcsak egészségesek, de finomak is ezek a termékek. A kampány arcával, Novák Henivel és a kezében levő gyümölcsöskosárral októbertől összefuthatunk az utcán, a metrón és a TV-ben is. De miért is együnk több zöldséget és gyümölcsöt?
Túlságosan kevés friss zöldséget és gyümölcsöt fogyasztunk
A 80-as évekhez képest évente 20 kilóval kevesebb zöldséget és gyümölcsöt majszolunk el, és ezzel a naponta 400 grammos - az egészségmegőrzés szempontjából ajánlott - minimális érték [vote:952556572]alá esett fogyasztásunk.
A Naponta 3x3 program célja, hogy a fogyasztást a napi 400 grammról 600 grammra emelje, ami nem csak életminőségünk javulását célozza meg, hanem a jelenleg ingó lábakon álló zöldség-gyümölcs ágazat fejlődését is. A célok eléréséhez elengedhetetlen a kampány "Itthonról-otthonra" üzenetének hangsúlyozása, amely arra buzdítja a fogyasztót, hogy a hazai kertészeti termékeket keresse és vásárolja.
Ott jártunk azon a sajtótájékoztatón, ahol mindezt maguk a szervezők mesélték el. Videót is hoztunk azoknak, akik lemaradtak róla:
(A videó lejátszásához gyors internetkapcsolat és friss flash-lejátszó szükséges. Kapcsold be a hangszórókat, vidd a kurzort a fenti képernyő fölé és kattints a megjelenő lejátszás-gombra. Dőlj hátra - mozi van!)
Kapcsolódó honlapok:
A videót a LIONS Média készítette.