-
karbantartó
-
Asszisztens
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Értékesítő
-
Kőműves
-
Óvodapedagógus
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Horgos Rakodó Teherautó-sofőr (CE)
2024. 11. 21
-
Junior Marketing Asszisztens | Budaörs
2024. 11. 21
-
Cyber Security Intern
2024. 11. 20
-
Komissiózó / Rendelés ellenőr
2024. 11. 21
-
Teherautó sofőr (CE) Frigo disztribúció
2024. 11. 21
-
Tolóoszlopostargonca-vezető
2024. 11. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Az elmúlt időszakban a bormarketing programok kidolgozása és végrehajtása megtorpant, a szakmai szervezetek közötti nézeteltérések egyre súlyosabbá váltak. A döntés előkészítésben részt vevő, javaslattevő Bormarketing Bizottság és a végrehajtásért felelős Agrármarketing Centrum /AMC/ között az együttműködés nem működött eredményesen.
Nyilvánvaló, hogy a támogatások rendszere felülvizsgáltra szorult.
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter ezért kezdeményezte a hatályos rendelet módosítását, melynek eredményeként egy új felépítésű Bormarketing Bizottság jön létre. A tagokat a jövőben a miniszter nevezi ki borász- és marketing szakemberek közül.
A tárcavezető döntésével az állam fokozott felelősséget vállal a források hatékony felhasználásáért.
A rendeletmódosítás értelmében átalakul az AMC és a Bormarketing Bizottság együttműködése is. A testület munkájában ezen túl részt vesz az AMC egy tagja is, aki a titkári teendőket látja el. Így az Agrármarketing Centrum nemcsak a végrehajtásért felel, hanem a döntéshozatalban, a javaslatok előkészítésében is szerepet vállal, így a két szervezett közötti együttműködés a jövőben hatékonyabbá válhat.
A tárca azt szeretné, hogy az egyértelmű felelősségi viszonyok megteremtésével a bortermelők érzékeljék a kötelezően befizetett járulékuk sikeres hasznosulását.
A minisztérium célja, hogy felgyorsítsa a bormarketing források eredményes felhasználását, a magyar bor piaci pozícióinak megerősítését.
A rendelet november 22-től hatályos.