-
Óvodapedagógus
-
karbantartó
-
Értékesítő
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
takarító
-
Asszisztens
-
Teherautó / pótkocsi szerelő
2024. 11. 20
-
Eladó - Webshop Eladó / Ügyfélszolgálatos
2024. 11. 20
-
Cyber Security Intern
2024. 11. 20
-
Brand Marketing & Content Specialist (Részmunkaidős)
2024. 11. 21
-
Műszaki Szaktanácsadó / Értékesítő
2024. 11. 21
-
Műszaki Szaktanácsadó / Értékesítő
2024. 11. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Ha szeretnétek feldobni a szilveszteri buli hangulatát, jó, ha van a tarsolyban pár remek játékötlet. Mutatunk 13-at! Így biztosan nem fogsz unatkozni! Szinte fillérekből megvannak.
Játékötletek szilveszterre
Habár a következő játékok nem kizárólag szilveszterkor játszhatók, mégis az óév estéjén nagyszerű időtöltést jelenthetnek a szórakozni vágyóknak.
1. Szilveszteri betűkirakós
Írj egy csomó szilveszterrel és új évvel kapcsolatos szót egy darab papírra, és keverd össze a betűket. Az a személy, aki a legtöbb szót kitalálja, díjat nyer.
2. Adjunk nevet a cukorkáknak
Ehhez szükségünk lesz 6 különböző cukorkára, melyeket a következőképpen nevezünk el- M&M's, Negro, Dunakavics, stb. Dobjunk kockát (vagy kettőt, ha túl sokan vagyunk). Mindenki a földön ül egy körben. A becsomagolt cukorkákat a kör közepére helyezzük. Először mindenki kimondja a saját nevét. Majd a játékmester gondoskodik róla, hogy mindenki tudja, milyen cukorkák vannak a kör közepén. Valaki kockát dob. Ha 6-ost sikerül dobnia, elvehet egy cukorkát a kör közepéről. Addig dobjuk a kockát körbe-körbe, míg mindenki felvesz egy cukorkát. Ha az összes cukorka elfogyott, a játékosok megszerezhetik a többiek cukorkáját is. Ehhez ki kell mondaniuk a személy nevét és a kezében levő cukorka nevét is. Az, aki 6-ost dob, és eltalálja, mind a személy nevét, mind pedig a cukorka nevét, elveheti a másik cukorkáját. Ha nem találja el, kimarad egy körre, és a kocka a következő személyhez megy, aki kezdi elölről. (Egy személy több, mint egy cukorkát szerezhet, és a játékosok elrejthetik a cukorkát a hátuk mögé). Ez egy remek alkalom, hogy megismerjük a körülöttünk lévőket és, hogy megszerezzük a kedvenc cukorkánkat!
Süssünk szerencsesüteményt: Recept+Jóslatok
3. Celebvadászat egyszerűen
Mindenki felírja egy celeb, egy híres személy vagy karakter nevét egy darab papírra, amelyet ráragasztanak a bal oldalukon álló játékos homlokára (használjunk irodai ragasztószalagot vagy borítékragasztót). Ügyelnünk kell, hogy ne lássák meg a nevet. Egy másik papírra soroljuk fel azokat a tevékenységeket vagy eseményeket, amelyek híressé tették őket (de nevek nélkül). Ezt helyezzük a falra úgy, hogy minden vendég láthassa. Ez segítségként szolgál a játékosok számára, hogy könnyebben ki tudják találni a celeb neveket. Most elkezdődhet a játék. Mindenki más láthatja a homlokunkat.
A cél, hogy kitaláljuk, kik vagyunk. Miközben körbejárjuk az asztalt, minden játékosra rákerül a sor, és meg kell kérdezze a másiktól, kicsoda is ő- a válasz kizárólag IGEN vagy NEM lehet. Ha kérdésünkre a válasz IGEN, akkor folytathatjuk a kérdezgetést, ha viszont nemleges választ kapunk, a bal oldali játékos folytatja. Aki utolsóként találja ki a nevét, az lesz a vesztes. Egyszerű, de kemény koncentrációt igényel.
Szórakozzunk egy kicsit... |
4. Csoportosítási játék
Ez egy jó keveredős játék. Ugyanakkor szórakoztató és gyorsaságot igényel. Először mindenki egy nagy csoportba tömörül. A játékvezető mond egy kettőtől tizenötig terjedő számot. A szám nem lehet több, mint a résztvevők számának a fele. Amikor meghallják a számot, a játékosok a számnak megfelelő személyekből álló csoportokat kell alkossanak. (pl. ha 5, akkor ötös csoportokba kell tömörüljenek.) A csoport tagjai fogják meg egymás karját, így a játékvezető láthatja, ki van a csoportban. Ha valaki nem tud belépni egy csoportba, mert az már elérte a szükséges játékos számot, kiesik a játékból. Mivel minden egyes alkalommal különböző számokat kiáltanak, a résztvevők száma egyre csökken. Végül, tíznél kevesebben maradnak. Az utolsó csoport, vagy a győztes csoport tagjainak száma, körülbelül 2 és 4 között kell maradjon.
5. Székfoglalós játék
Ez a régi kedvencek közé tartozik. Nem kell hozzá más, csak eggyel kevesebb szék, mint a játékosok száma, egy rövid zene részlet, illetve a szobában körbe-körbe járó játékosok. Minden széket a szoba közepére, vagy egy sarokba kell elrendezni úgy, hogy ülése a fal felé irányuljon. Amikor a zene leáll, mindenki igyekszik leülni egy üres székre. (Egy székre, csak egy személy ülhet) Az a személy, aki nem talál magának széket, „kiesik". Ekkor kiveszünk egy széket, és a játék addig folytatódik, amíg csak egy személy (a győztes) marad játékban. (A legjobb, ha a zenét megállító személy nem látja a játékosokat, így a részrehajlás nem merül majd fel.)
6. Add tovább!
Üljünk egymás mellé két sorban arcunkkal ugyanabba az irányban. Minden sorból az első játékos eldobja a kockát. Amikor egyikük hatost dob, mind a ketten átadnak egy kisebb tárgyat (egy golyót, egy labdát, egy karkötőt) a hátuk mögött ülőnek, aki továbbadja azt, amíg el nem éri a sor végét. Amikor az utolsó ember kezébe ér, az a sor végéig kell fusson vele, és le kell ülnie. Aki elsőnek leül, a sor elejére ül. Aki másodikként kellene leüljön, az vissza kell menjen a saját helyére. Az a sor nyeri meg a játékot, amelyikben elsőként sikerül helyet cserélnie az összes játékosnak (hátulról előre).
7. Kacsintós gyilkos
A nyomozón kívül mindenki beül egy körbe, ő pedig odakint várakozik. Kiválasztunk egy személyt a körből, aki a gyilkos szerepét játssza, majd a nyomozót behívjuk, és beállítjuk a körbe. Amikor készen áll, a gyilkos rákacsint a körben ülő játékosokra. Aki észreveszi, hogy rákacsintottak, egy vérfagyasztó sikolyt hallat, és meghal. A nyomozónak három próbálkozási lehetősége van.
Szilveszteri játékok |
8. Narancsos játék
A játékosok 8 tagból álló csapatokat alkotnak, akik egy sorban állnak, egymás háta mögött (egy fiú, egy lány, egy fiú,...). Minden csapat kap egy narancsot, amelyet az első játékosnak az álla alá kell szorítania. Ezután át kell adnia a mögötte álló személynek. (Ha kiesik a narancs, akkor csak fel kell venni és újra próbálkozni.) Amikor a narancs az utolsó játékoshoz is elér, az előre megy és újra kezdi a játékot. Az lesz a győztes csapat, amelyikben legelsőként kezdik újra a játékot.
9. Fogadalmak találgatása
Minden vendég írjon egy papírlapra 5 fogadalmat, amit az újévben meg akar tartani. Egyszerre csak egy papírt húzzunk ki a kosárból, és hangosan olvassuk fel azt, ami benne áll. Mindenkinek le kell írnia, hogy szerintük ki tette azt a bizonyos fogadalmat. A felolvasás végén az a személy lesz a győztes, aki a legtöbbet kitalálta. A móka kedvéért olvassunk fel néhány rossz választ is!
10. Találd ki a szót (Activity - szó leírása)
Írjunk le 100 szót egyet-egyet minden kártyalapra; a következőkhöz hasonló szavakat írhatunk: bámulás, mosoly, pislogás, kuncogás, nevetés, tányér, cipőfűző, cérna vagy bármi mást.
Keverjük össze a kártyákat, és helyezzük őket a szoba közepére. Osszuk a játékosokat 2 csoportra, és ültessük őket egymással szemben. Állítsuk a stopperórát egy percre. Az első csapat első játékosa húzzon egy lapot a halomból, és próbálja rávezetni csapattársait a helyes szó kitalálására, még mielőtt lejár a játékidő.
Tegyük fel, hogy a kitalálandó szó a „nevetés", ilyenkor a csapat tag a következőt kérdezheti: „Mit csinálunk, ha valaki viccet mond? „Az első csapat játékosai megpróbálják kitalálni a szót; ha ez játékidőn belül sikerül nekik, kapnak egy pontot. Ha az idő lejár, és a szót nem találták ki, a másik csapat kap egy bónusz pontot. Felváltva kell játszani, amíg az összes kártya el nem fogy, majd össze kell adni a pontokat, hogy kiderüljön, melyik a győztes csapat.
Milyen szóra gondolok? |
11. Szórakoztató képek
Minden egyes vendégről készítsünk egy képet a digitális fényképezőgéppel. Vegyük rá őket, hogy vágjanak különböző grimaszokat, és nyugtassuk meg őket, hogy a legjobb grimaszért díjazás jár. Miután ez megtörtént, töltsük fel a képeket a számítógépre vagy a laptopra esetleg valamelyik közösségi ooldalra, és csoportosuljunk a képernyője köré. A győztest a legnagyobb nevetés vagy a legtöbb like alapján kell kiválasztani.
12. Találd ki a hónapot!
Lapozzunk bele az elmúlt évben megjelent magazinokba, újságokba, és keressünk régi híreket. Keressük meg az elmúlt évben lezajlott eseményeket. Készítsünk listát ezekkel az eseményekkel, és kérjük meg a vendégeket, hogy találják ki, melyik hónapban történt egy bizonyos esemény. Aki a legtöbbet kitalálja, az lesz a győztes.
13. Kinek van a legjobb hallása?
Osszuk a játékosokat két csoportba. Kérjünk meg egy játékost a csoportból, hogy azonosítson egy rejtelmes hangot, és a játék addig folytatódik, amíg az egyik csapat ki nem találja a helyes választ, és az kap egy pontot.