Keresett kifejezés: “”

Cikkek (7269)

5728. Káprázatos felvételek a bükki füvesember gyógynövényes kertjéről!

Gyuri bácsi lánya, Zsuzsa megálmodott egy helyet, ahol a látogatók különleges környezetben sétálhatnak a gyógynövények között. Édesapja régi gyógynövénykertjének hagyományit megtartó, ám a mai kor kényelmét teljesen kiszolgáló, hársfalevelet mintázó, új látogatóközpontban több mint 150 féle gyógynövényt ismerhetnek meg az érdeklődők.

5729. A kulcs a megfelelő marketingstratégia kiválasztása

Szinte minden projekt esetében elhangzik a kérdés, hogy a cég milyen marketingstratégiát alkalmazzon, hogy a lehető leghatékonyabb legyen a kommunikációja. Azonban egy kampány esetében nem csak egyetlen stratégiáról van szó, hanem ennél sokkal többről. A marketingkommunikációs eszközök egységes, mindent átfogó csatasorba rendezéséről, melyből az ügyfél és a reklámhadjárata kerül ki győztesen. Az elmúlt egy-két évben rohamszerű tempóban változnak a kommunikációs útvonalak, amelyek mentén el lehet jutni a fogyasztókhoz. Ha egy cég idejétmúlt marketingeszközöket alkalmaz, hamar látni fogja a kárát.

5730. A növényi élelmiszer mindig egészségesebb?

Nagyon sok élelmiszerinnovációról hallani manapság, ezek nagy része fenntarthatósági, etikai vagy egészségügyi megfontolások miatt jön létre, persze az üzleti érdekek sem elhanyagolhatók. Elsősorban a tejtermék- és húshelyettesítő készítményekről van szó, amivel párhuzamosan nagy divatja van a vegán és vegetáriánus étrendeknek is. De vajon pusztán az, hogy egy élelmiszer növényi alapanyagokból áll, garancia arra is, hogy egészségesebb? Érdemes alaposan átnézni, hogy miből készülnek ezek az új élelmiszerek és hogyan érik el a hagyományoshoz hasonló állagot, látványt és főleg ízt.