
Hatásos és hiteles reklámüzenet ott, ahol a kertek és növények gazdái böngésznek...
ÉDENKERT MAGAZIN - ami él és virul
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT
Aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet - e mondás alapján Magyarországon 3,5-4 millió megbízhatóan jó, növénybarát ember él. Ha úgy gondolod, hogy üzeneted érdekes lehet a kertjüket és otthonukat növényekkel szépítő olvasóink számára, akkor jó helyen jársz!
Ha előbb a pontos adatokra vagy kíváncsi , akkor ez a bekezdés Neked szól. Az Édenkert Magazint havonta 300 000 fő látogatja (2012. március). Egy részük naponta visszajár, más részük hűtlen, a keresőkben véletlenül bukkan ránk. Egy olvasó átlagosan nyolc oldalt tekint meg, így összesen 847 000 oldat böngésznek át egy hónapban, 410 000 látogatás alkalmával. Különösen népszerűek a kisfilmek és a különféle interaktív játékok, szavazások, fórumok, galériák.
Ha médiatervező vagy, akkor bizonyára az adatok részleteire és forrására vagy kíváncsi. A Gemius SA és a Google Analytics mérésére támaszkodunk.
MILYEN REKLÁMFORMÁKAT AJÁNLUNK?
A legnépszerűbb a reklámcsíkos (banner-) hirdetés :
Legjobb, ha a médiaajánlat alapján tájékozódik vagy felveszi a kapcsolatot velünk.
A pr-cikk nagyon hatékony, bár munkásabb hirdetési forma: annak éri meg, aki be akar mutatni valamilyen terméket, és élni akar a nyilvánosság adta lehetőséggel. Sok ember nem szereti a közvetlen hirdetéseket, de elolvassa a termékbemutatókat és érdekes leírásokat. A pr-cikket a megrendelő írja, a szerkesztőség szerkeszti. Vezércikként megjelenik, majd egy hétig a címlapon marad. Utána egy hónapig egy rovat főoldalán olvasható, majd további egy évig az archívumban tartjuk, a cikkek közé keverve. Nehéz nem észrevenni. Érdeklődésed esetén vedd fel a kapcsolatot a szerkesztőséggel:
A hírlevél a szívünk csücske, már több mint 36 000 ember olvassa. Hetente egyszer küldjük, színes, egyéni formában. Ha kíváncsi vagy rá, iratkozz fel a listára, nézd meg, és döntsd el, szeretnél-e szerepelni benne valahol. Az üzenetet ügyesen beleszőjük a tartalomba, hogy felfigyeljenek rá, de ne tűnjön tolakodásnak.
Meghatározott cikkek mellett is megjelenhetnek termékek, ajánlatok. Például minden szobanövényhez tehetünk különféle táplálási ajánlást, illetve kertekhez kertépítői szolgáltatást kínálhatunk. Ez elég munkás dolog, ezért csak hosszú távú megállapodás alapján vágnánk bele. Viszont ennél célzottabb reklámformát nehéz elképzelni. Ha érdekes lehet, kérj tesztre szabott ajánlatot.
Szerkesztőség - Cikkhez kapcsolt ajánlatok Csonka Viola
E-mail: info@edenkert.hu
A rovatokhoz passzolhat egy-egy szponzor, például olyan cég, aki a rovat témájával kapcsolatos dolgot kínál vagy szolgáltat. Jól jöhet a Konyhakert rovathoz egy vetőmag-kereskedő, a Növénydoktor rovathoz egy kiskerti növényvédő-szer forgalmazója, a Kertápoláshoz egy növényáruház. Persze lehet támogatni az olvasói kérdéseket megválaszoló Édenkertész rovatot, vagy a Kerti Eseménynaptárt is. Ha nagyban gondolkozol, kérdezz rá!
És a Kerti Címtár is a vállalkozások rendelkezésre áll.
Itt különféle kategóriákban lehet szerepelni. Aki itt akciót jelentet meg, az a címlapra kerül. Most kb. 140 vállalkozó hirdet ebben a szaknévsorban. Egy űrlapon lehet jelentkezni.
MIÉRT, MIÉRT?
A meghatározó kerti magazin
A napi frissítésű magazin már 12 éve Magyarország véleményformáló és elismert kerti médiuma. Fő profilja a növényápolás, kertészkedés és a környezetbarát életmód, s ennek megfelelően tartalmilag felöleli a kertberendezési, kertápolási, és faiskolai piac kínálatát.
Magas ismertség és olvasottság
300 000 hűséges olvasója kiemeli a portált az egyéb kerti témájú internetes és nyomtatott sajtó-termékek közül. Az olvasók speciális érdeklődésük alapján látogatnak az oldalra és ennek megfelelően a magazin célzottan közvetíti a hirdetői partnerek üzenetét számukra.
Kerti termékek és szolgáltatások
A magazin lehetőséget nyújt a tartalomhoz kapcsolt termékek és szolgáltatások reklámcélú bemutatására. A szaknévsorban, eseménynaptárban, valamint a cikkek mellett megjelenő ajánlóban közel 140 vállalkozás hirdet.
Környezetbarát promóció
A magazin reklámhelyei nem "hátsó borítón" vagy "teljes oldalon" jelennek meg, így nem terhelik feleslegesen a környezetet, nem járulnak hozzá a papír- és festékpazarláshoz. A környezettudatos fogyasztó ezt is értékelheti.
Körülhatárolt célcsoport
Szerinted ki olvassa az édenkert.hu-t? Olyan, akinek van növénye, kertje, ingatlanja, vagy olyan, akinek nincs? Vajon az olvasó érdeklődik a kertápolás részletei iránt, vagy csak önkínzásból tévedt az édenkert.hu site-ra? Az internetes magazinolvasó vajon a legszegényebb társadalmi réteg tagja, aki a hipermarketben veszi akciós virágait, vagy inkább tudatos fogyasztó, aki utánanéz a dolgoknak, aztán vásárol. Mit gondololsz?
Szerkesztőség:
E-mail: info@edenkert.hu