-
Fogtechnikus
-
Tejelő szarvasmarha telep- telepi munkás
-
Bolti Eladó Pénztáros Állás
-
Tejelő szarvasmarha telep- Műszakvezetői állás
-
Műszaki ügyintéző
-
Kőműves
-
Terület karbantartó
-
Szervizszerelő
2024. 10. 28
-
Áruátvételi Munkatárs | Budaörs
2024. 10. 29
-
Üzletvezető
2024. 10. 30
-
DevOps Engineer
2024. 10. 30
-
Nemzetközi vállalkozási mérnök
2024. 10. 30
-
Szenior Hatósági Kapcsolatok Szakértő
2024. 10. 30
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Itthon egyelőre csak a nagyobb cégek használják ki a YouTube hirdetés előnyeit, de számos lehetőséget tartogat ez a videómegosztó portál a kis- és középvállalkozások számára is. Összegyűjtöttünk 3 érvet, hogy miért éri meg hirdetni a YouTube-on a kis cégek számára is.
YouTube, mint kereső
Annak ellenére, hogy a YouTube egy videómegosztó portál, az emberek mégis úgy használják, mintha egy kereső lenne. Egyre több azoknak a száma, akik szívesebben néznek meg egy videót, mint elolvasnának egy hosszú cikket az adott témával kapcsolatban.
Ezt a fajta lustaságot pedig bármelyik cég kihasználhatja, melyet a nagyok már évek óta alkalmaznak a gyakorlatban.
A videók előtt, alatt és után megjelenő YouTube hirdetéseket a többség azért látja, mert:
- mobilon nézik a videókat,
- nem használnak fizetős appokat, amelyek letiltják a reklámokat,
- illetve nem fizetnek elő a YouTube prémium szolgáltatásra, amely nem tartalmaz reklámokat.
A YouTube hirdetéseknek óriási a közönsége
Gyakorlatilag teljesen mindegy, hogy atommeghajtású repülőket vagy női cipőket szeretnénk reklámozni, a célközönséget mindig ki tudjuk választani, hogy akik a repülők iránt érdeklődnek, azok ne lássanak női cipőket és fordítva.
A közönség pontos célzását még kis költségvetés esetén is lehet optimalizálni, hiszen ez nem függ attól, hogy mely cégnek mekkora a marketing büdzséje. Így csak olyan felhasználóknak jelennek meg a cég reklámjai, akiket nemcsak érdekel az adott termék vagy szolgáltatás, de potenciális vásárlók is lehetnek.
A YouTube hirdetés bárki számára megfizethető
Nyilván érdeke a videómegosztó portál óriásnak, hogy minél több cég tudjon rajta hirdetni, így a kedvező fizetési konstrukcióknak köszönhetően egy adott keretösszegből is könnyedén lehet kialakítani jövedelmező YouTube hirdetéseket.
Ki szeretné próbálni a YouTube hirdetéseket, de nem tudja, hogy álljon neki? Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét, hogy sikeresek legyenek az Ön YouTube hirdetései is!