-
takarító
-
Asszisztens
-
Kőműves
-
karbantartó
-
Óvodapedagógus
-
Értékesítő
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Horgos Rakodó Teherautó-sofőr (CE)
2024. 11. 21
-
Junior Marketing Asszisztens | Budaörs
2024. 11. 21
-
Cyber Security Intern
2024. 11. 20
-
Kasszás diákmunka Szigetváron (WHC022602)
2024. 11. 21
-
Gyorséttermi Diákmunka A Burger King-Ben. - Győr
2024. 11. 21
-
Diákmunka: Ajándékcsomagolás a IX. kerületben - Br. 2500-3250 Ft / óra
2024. 11. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Itthon egyelőre csak a nagyobb cégek használják ki a YouTube hirdetés előnyeit, de számos lehetőséget tartogat ez a videómegosztó portál a kis- és középvállalkozások számára is. Összegyűjtöttünk 3 érvet, hogy miért éri meg hirdetni a YouTube-on a kis cégek számára is.
YouTube, mint kereső
Annak ellenére, hogy a YouTube egy videómegosztó portál, az emberek mégis úgy használják, mintha egy kereső lenne. Egyre több azoknak a száma, akik szívesebben néznek meg egy videót, mint elolvasnának egy hosszú cikket az adott témával kapcsolatban.
Ezt a fajta lustaságot pedig bármelyik cég kihasználhatja, melyet a nagyok már évek óta alkalmaznak a gyakorlatban.
A videók előtt, alatt és után megjelenő YouTube hirdetéseket a többség azért látja, mert:
- mobilon nézik a videókat,
- nem használnak fizetős appokat, amelyek letiltják a reklámokat,
- illetve nem fizetnek elő a YouTube prémium szolgáltatásra, amely nem tartalmaz reklámokat.
A YouTube hirdetéseknek óriási a közönsége
Gyakorlatilag teljesen mindegy, hogy atommeghajtású repülőket vagy női cipőket szeretnénk reklámozni, a célközönséget mindig ki tudjuk választani, hogy akik a repülők iránt érdeklődnek, azok ne lássanak női cipőket és fordítva.
A közönség pontos célzását még kis költségvetés esetén is lehet optimalizálni, hiszen ez nem függ attól, hogy mely cégnek mekkora a marketing büdzséje. Így csak olyan felhasználóknak jelennek meg a cég reklámjai, akiket nemcsak érdekel az adott termék vagy szolgáltatás, de potenciális vásárlók is lehetnek.
A YouTube hirdetés bárki számára megfizethető
Nyilván érdeke a videómegosztó portál óriásnak, hogy minél több cég tudjon rajta hirdetni, így a kedvező fizetési konstrukcióknak köszönhetően egy adott keretösszegből is könnyedén lehet kialakítani jövedelmező YouTube hirdetéseket.
Ki szeretné próbálni a YouTube hirdetéseket, de nem tudja, hogy álljon neki? Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét, hogy sikeresek legyenek az Ön YouTube hirdetései is!