Konverziós optimalizálása – legyél te is a konverziók mestere!

CÍMKÉK online hogyan

Az online világ folyamatosan változik, és a vállalkozásoknak alkalmazkodniuk kell a legújabb trendekhez és technológiákhoz, ha meg akarják ragadni a lehetőségeket. De mi is az a konverzió, és miért annyira fontos? Ha kíváncsi vagy, hogyan válhat a weboldalad a bevételszerzés alapvető eszközévé, olvass tovább!

 

Mi a konverzió, és miért kell figyelni rá?

 

A konverzió valójában bármely olyan esemény, amely mérhető és fontos a vállalkozásod számára. Például, ha valaki feliratkozik a hírleveledre, letölt egy e-bookot, időpontot foglal egy szolgáltatásodra, vagy megvásárol egy terméket, mindezek konverziós eseményként regisztrálhatóak. Gondolj csak arra, amikor egy boltban vásárolsz. Csak akkor számít az eladás sikeresnek, ha valóban a pénztárhoz érve fizetsz. Hasonló a helyzet az online térben, ahol az ilyen események hatékony rögzítése és elemzése elengedhetetlen. A konverzió optimalizálása pedig még ennél is fontosabb feladat!

 

Hasonlóan fontos figyelni a mikrokonverziókra is, ami lehet akár egy kattintás vagy egy videó megtekintése. Ezek kisebb, de értékes jelei annak, hogy az ügyfél elkötelezett lehet a későbbi lépéseknél.

 

Konverzió optimalizálása: Az aranybánya kihasználása

 

A konverziós arány kulcsfontosságú, még akkor is, ha csak néhány százalék körül mozog. Vajon hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet belőle? Természetesen a konverzió optimalizálásának a révén. Az, hogy mennyire vagyunk sikeresek ebben, a felhasználói élménytől, az ügyfél úton szerzett élményektől függ. A weboldaladon történő változtatások javíthatják ezt az élményt, és növelhetik a vásárlási hajlandóságot.

 

Mivel az online hirdetési költségek folyamatosan emelkednek, érdemes ezen az úton elindulni. Gondold át, mennyi pénzt akarsz ténylegesen befektetni konverziók generálására. Talán célszerűbb egy kisebb összeget költeni az oldalad elemzésére, mint egy hatalmas büdzsét emészteni el hirdetésekre úgy, hogy közben nem maximalizálod a konverziókat.

Mi befolyásolja a sikeres konverzió optimalizálást?

 

A weboldal megfelelő használhatósága elengedhetetlen. Képzeld el, hogy bemész egy cipőboltba, ahol minden látható és elérhető. Az online térben a funkcionális és könnyen navigálható oldal is ilyen élményt nyújt. A gyors betöltési idő és a mobilbarát dizájn alapvető elvárások, mert kevesen fognak várni a lassú oldalakra.

 

Használj A/B teszteket az izgalmas, új ötletek kipróbálásához. Akár olyan eszközökkel, mint a Google Optimize, próbáld ki, hogy egy új CTA tervezet hogyan teljesít az eredetihez képest. Tartsd szem előtt a hosszú távú adatokat, és ne hagyd ki a rendszeres elemzést.

 

Folyamatosan tesztelj és alkalmazkodj

 

A konverzió optimalizálása soha nem ér véget. Mint amikor folyamatosan próbálod megnyerni a barátaid figyelmét egy új történettel, a weboldaladnak is fent kell tudnia tartani az érdeklődést. Vegyél részt folyamatos tesztelésen, és hallgasd meg a visszajelzéseket.

 

A Prioris csapata például az összes ilyen modern eszközzel dolgozik, hogy maximalizálja partnereinek online jelenlétét és üzleti sikerét. Az online marketing terén szerzett ismereteik segítségével hivatalos partnerei a Google-nek, a Facebooknak, és az Optimonknak, így a legjobb eredményekre törekednek.

 

értékelés