-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
takarító
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Értékesítő
-
karbantartó
-
Kőműves
-
Óvodapedagógus
-
Horgos Rakodó Teherautó-sofőr (CE)
2024. 11. 21
-
Junior Marketing Asszisztens | Budaörs
2024. 11. 21
-
Cyber Security Intern
2024. 11. 20
-
Személyi sofőr
2024. 11. 21
-
Kasszás diákmunka Szigetváron (WHC022602)
2024. 11. 21
-
Gyorséttermi Diákmunka A Burger King-Ben. - Győr
2024. 11. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Bár az értékesítés világa a dinamizmusának és az általa kínált számtalan lehetőségnek köszönhetően elsőre igazán kecsegtetőnek tűnik a legtöbb munkavállaló számára, de ahhoz, hogy tisztán láthassunk vele kapcsolatban, érdemes megismerni a másik oldalt is.
Ezért is gondoltunk arra, hogy a mai cikkünkben jobban belemélyedünk ebbe a szegmensbe, és átbeszéljük, hogy milyen tulajdonságokkal is kell rendelkeznie egy értékesítőnek ahhoz, hogy boldogulni tudjon a szakmában.
Kiemelkedő kommunikációs készség
Az egyik legfontosabb tulajdonság a https://veszpremallas.hu/allasok/kereskedelem-ertekesites weboldalon is meghirdetett értékesítői pozíciók betöltéséhez egyértelműen a kiemelkedő kommunikációs készség.
Egy jó értékesítőnek ugyanis minden ügyféllel meg kell találnia a közös hangot, bármilyen személyiséggel is rendelkezzen az. Ennek köszönhetően fogják majd érezni a csak nekik szóló figyelmet és a valódi igényfelmérést, amely által a bizalmuk is erősödik majd az irányunkba.
Ezt a fajta kötetlen hangulatot pedig néhány személyesebb kérdés feltételével és némi humor bevetésével lehet a leginkább elérni.
Az értékesítés egy életforma
Mivel ebben az ágazatban az alapfizetésen túl jutalékos a bérezés, így minél több sikeres üzletet bonyolítunk le, annál nagyobb apanázs számíthatunk minden hónapban. Emiatt pedig előfordulhat, hogy nem feltétlenül fogjuk reggel nyolckor megkezdeni a munkát, és délután ötkor sem fogunk felállni az asztaltól, hanem bizony néhanapján túlórázni kell.
Rugalmasság
Ahhoz, hogy egy üzletet sikeresen lehessen lezárni, nem elegendő az értékesített szolgáltatások palettájával tisztában lenni, és jól kommunikálni, az alkudozás és az igények egymáshoz való közelítése szintén kötelező eleme az eladásnak.
Ezáltal ugyanis nem csupán mi leszünk majd elégedettek a végeredménnyel, hanem az ügyfél is, amelynek köszönhetően előfordulhat, hogy a későbbi ajánlatainkra is nyitott lesz. Ehhez azonban szükség van némi rugalmasságra és kompromisszumkészségre is a részünkről.
A folyamatos fejlődés nélkülözhetetlen
Mivel ez egy állandóan változó szakma, így fontos, hogy a személyiségünket is folyamatosan fejlesszük és az értékesítési technikákkal kapcsolatos tudásunkat a lehető legmagasabb szinten tartsuk. Továbbá emellett még nem árt tisztában lenni a konkurencia ajánlataival, illetvejó, ha bővítjük a kapcsolatrendszerünket is.
Hitelesség
Az online világ és az új technológiák térhódításával az emberek manapság már sokkal tudatosabbá váltak, így az utóbbi években a hitelesség új értelmet nyert. Már nem elég a “bízz bennem” üzenet, hanem be kell bizonyítanunk számukra a szavahihetőségünket.
Ha mindezek után még mindig szimpatikus számunkra az értékesítés világa, akkor nézzük meg a legfrissebb álláshirdetéseket, vagy keressünk a lehetőségek között személyre szabott beállításaink alapján a Veszprémállás oldalán!