-
Fogtechnikus
-
Tejelő szarvasmarha telep- telepi munkás
-
Bolti Eladó Pénztáros Állás
-
Tejelő szarvasmarha telep- Műszakvezetői állás
-
Műszaki ügyintéző
-
Kőműves
-
Terület karbantartó
-
Szervizszerelő
2024. 10. 28
-
Áruátvételi Munkatárs | Budaörs
2024. 10. 29
-
Üzletvezető
2024. 10. 30
-
DevOps Engineer
2024. 10. 30
-
Nemzetközi vállalkozási mérnök
2024. 10. 30
-
Szenior Hatósági Kapcsolatok Szakértő
2024. 10. 30
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Vagy egyáltalán hogyan kell megalapozni egy mai irodának a működését, fenntartását? Egy átlagos munkahely életében is rengeteg olyan eszköz, kiegészítő van, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a munka zavartalanul történjen. Ezekről sokszor hajlamosak vagyunk elfeledkezni, de a hiányukat azonnal észre fogjuk venni.
A megfelelő szolgáltató megtalálása
Először érdemes egy listát készíteni arról, hogy pontosan mire lesz szükség. Ha tanácstalanok vagyunk, elindulhatunk úgy az eszközök, kiegészítők összeszedésével, hogy megnézzük, hogy az egyes munkakörökben pontosan milyen feladatokat kell elvégezni, ahhoz mit használ a kolléga. Vannak olyan termékek, amelyek biztosan nem maradhatnak ki. Ilyen például az írószer (toll, írószertartó, szövegkiemelő), a konyhai eszközök (szivacs, mosogatószer, evőeszközök), irattartó mappák, elválasztók. A web24 oldalán mindegyik beszerzése egyszerűen megoldható, ráadásul mindezt nagy mennyiségben tehetjük meg. Papíráruból is rengetegre lesz szükség, de még az irodai bútorokra is gondolni kell.
Ha megvan a lista, akkor érdemes minden egyes termék esetében belemenni a részletekbe. Pontosan milyen tollra lesz szükség? Forgószék vagy tárgyalószék? Csak A4-es fénymásolópapír kell, vagy más méretet is használunk? A füzetek, irattartók és jegyzettömbök esetében is szét kell nézni a lehetőségek között. Mint látható, egyáltalán nem olyan egyszerű egy mai modern iroda megtervezése, majd működtetése.
Szerencsére napjaink igényeihez gyorsan megtalálhatjuk a szükséges termékeket. Minden kategóriában találhatunk környezetbarát, fenntartható megoldásokat. Ezt is érdemes szem előtt tartani, mert hosszú távon sokat spórolhatunk ezzel a megközelítéssel és az ügyfelek, munkatársak részéről is egyre nagyobb elvárás az, hogy a cég odafigyeljen a környezetvédelemre.
Szükség van még papírra?
Ez egy gyakori kérdés az új irodák kialakítása, valamint a meglévők átalakítása során. A digitalizációnak rengeteg előnye van, a hatását az élet minden területén érezhetjük. Ugyan már egyre több mindent el lehet intézni online, de a papíralapú ügyintézés, dokumentálás még mindig jelen van. A kkv-k több, mint 70%-a még minden szerződést, fontos dokumentumot kinyomtat, és tárol belőle egy papíralapú másolatot. Ezért is fontos, hogy mindig legyen raktáron elegendő fénymásolópapír.
A kényelmi eszközökről se feledkezzünk meg
Ilyen lehet egy páramentesítő is, aminek a segítségével kényelmes környezetet teremthetünk az irodában. Ételtároló dobozokat is biztosíthatunk a munkatársaknak, hogy a hűtőben történő tárolás ne fulladjon káoszba, mindenkinek meglegyen a saját kis tárolója, amit akár haza is vihet.
Evőeszközöket is érdemes biztosítani, hogy ezt se a kollégáknak kelljen külön magunkkal hozni minden egyes nap. Az irodai konyha az egyik legfontosabb része minden vállalatnak, így külön oda kell figyelni rá.