-
takarító
-
Kőműves
-
karbantartó
-
Óvodapedagógus
-
Értékesítő
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Asszisztens
-
Teherautó / pótkocsi szerelő
2024. 11. 20
-
Junior Marketing Asszisztens | Budaörs
2024. 11. 21
-
Cyber Security Intern
2024. 11. 20
-
Vállalati jogtanácsos
2024. 11. 21
-
Brand Marketing & Content Specialist (Részmunkaidős)
2024. 11. 21
-
Műszaki Szaktanácsadó / Értékesítő
2024. 11. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
A csapat egyetlen liter benzinnel el tudna jutni Norvégia legészakibb pontjától egészen Milánóig. Az örök ellenfél, a Microjoule-La Joliverie csupán 137 kilométerrel többet, 2833 km-t teljesített a Prototípus kategóriában.
„Sokan kérdezik tőlünk, vajon mi lesz a jövő üzemanyaga. Az én válaszom mindig az, hogy a mérnökeink, hiszen ők azok, akik majd megtalálják a választ. Ez a verseny nagyon jó lehetőség mindannyiunknak, hogy a jövő legjobb alternatív üzemanyagát keressük” – mondta Bagány Mihály, a Kecskeméti Főiskola felkészítő tanára.
A Pécsi Tudományegyetem és a kecskeméti Kandó Kálmán Szakközépiskola csapatai szintén remekeltek a Prototípus kategóriában, előbbi 86 km/kWh eredménnyel zárta a versenyt a középmezőnyben az utolsó napon, míg a középiskolások remek munkájának gyümölcse a 19. helyezést hozta meg a csapatnak, 175 km/kWh teljesítménnyel.
„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a diákok saját erőből, rekordidő alatt tudtak egy olyan járművet építeni, ami nemcsak, hogy átment gond nélkül a technikai ellenőrzésen, hanem értékelhető eredményt ért el a csapat egy nagyon nehéz mezőnyben. Nagyon sok tapasztalatot szerzetünk, amit majd megpróbálunk minél jobban hasznosítani a jövő évi felkészülés során” – mondta Csorba János felkészítő tanár.
Az UrbanConcept kategóriában induló győri Széchenyi István Egyetem második lett a napelemes kategóriában 85 km/kWh-s teljesítménnyel.
„Az időjárás nagyon gyorsan változott a verseny alatt, sok szerencse is kellett ahhoz, hogy napsütésben menjünk a pályára. Végül az utolsó versenynapon sikerült is mérhető eredményt elérnünk, aminek nagyon örült a csapat, ráadásul 121,7%-os pozitív energiamérleggel zártuk a versenyt” – mondta Pup Dániel csapatmenedzser.
Az Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara idén sajnos nem tudott mérhető eredményt produkálni motorhiba miatt.