-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Óvodapedagógus
-
Értékesítő
-
Asszisztens
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
karbantartó
-
Kőműves
-
Teherautó / pótkocsi szerelő
2024. 11. 20
-
Junior Marketing Asszisztens | Budaörs
2024. 11. 21
-
Cyber Security Intern
2024. 11. 20
-
Brand Marketing & Content Specialist (Részmunkaidős)
2024. 11. 21
-
Műszaki Szaktanácsadó / Értékesítő
2024. 11. 21
-
Műszaki Szaktanácsadó / Értékesítő
2024. 11. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Miért beszélünk ennyit a csomagolásról?
Több okból is szükség van csomagolásra. Először is akkor, ha a termék különben szétfolyna, elpárologna. Csomagolással védhetőek a törékeny tárgyak, de a csomagolás lehet egyszerű marketingfogás, amelynek fő feladata, hogy vonzóvá tegye a vásárló számára az árut.
A Lush szerint a csomagolás: SZEMÉT! |
Itt, a Lush-nál arra törekszünk, hogy készítményeink annyira hatékonyak, szórakoztatóak és élvezetesek legyenek, amennyire csak lehetséges, s egyúttal kíméljék az állatokat és a környezetet is. Ezért található boltjainkban annyi csomagolás nélküli termék. Hiszünk abban, hogy ha környzetvédelemről van szó, akkor az egyik legfontosabb teendő a csomagolóanyagok mennyiségének csökkentése. |
Melyek a leggyakoribb csomagolóanyagok, és ezek milyen problémákat vetnek föl?
A csomagolási hulladék százalékos megoszlása az Egyesült Királyságban:
- Műanyag 33%
- Üveg 32%
- Papír és karton 19%
- Fémdoboz és fólia 14%
- Vegyes 2 %
Magyarországon:
- hulladékkeletkezés összesen (háztartási és ipari): 80 M t/év
- háztartási települési szilárd hulladék: 4,5 M t/év
- háztartási települési szilárd hulladék: 0,66 kg/nap/fő
- háztartási települési szilárd hulladék: 242,5 kg/év/fő
A 4,5 M t háztartási települési szilárd hulladék tömegszázalákos megoszlása:
- fém 2%, műanyag 15%, papír 12%, szerves 26%, Tetra-Brik 3%, textil 3%, üveg 3%, eü.hulladék 3%, veszélyeshulladék 0,5%,
- egyéb.szervetlen 32,5%
Mit tesz a Lush a csomagolás terén? |
|
Mit tehetünk?
- Lehetőleg csomagolás nélküli terméket vásároljunk, például az új, szilárd halmazállapotú kozmetikumokat, vagy zöldséget és gyümölcsöt, fölösleges műanyag zacskók nélkül.
- Ha a keresett cikk csomagolás nélkül nem vásárolható meg, kérdezzük meg az eladót a kereskedőt vagy a gyártót, hogy mi ennek az oka.
- Szabaduljunk meg a fölösleges csomagolóanyagtól, és hagyjuk ott a pulton.
Go Green! |
Üdítően zöld illat ökoharcosoknak, környezettudokosoknak és újrafelhasználó-barátoknak A Go Green illat létrehozásával minél többek számára szeretnénk világossá tenni, hogy mi zöldek vagyunk. A zöld gondolkodás a kapzsi gondolkodás ellentéte. Az a lényege, hogy figyelnünk kell arra is, mi jó ennek a bolygónak, és nem csak arra, hogy mi jó nekünk. De ez nem jelenti azt, hogy zsákba öltözve, aszkétaként kellene tengődnünk. Egyáltalán nem! Hiszen a fenntarthatóság eszméje éppen azt sugallja, hogy örüljünk a csodálatos dolgoknak, amelyek körülvesznek minket, és élvezzük őket, ameddig csak lehet. A Go Green grapefruit, bargamott- és narancsvirágolaj frissítő keveréke, egy csipetnyi nyugtató, füstös vetivertfűvel. Mindez az édeskömény, kakukkfű és cédrusfa növényillatával együtt olyan légkört varázsol köréd, hogy mindenki azt gondolja majd, épp most sétáltál ki az erdőből, karodon egy citrusfélékkel megrakott kosárral, és nem hiszik el, hogy zsúfolt vonaton utaztál, vagy egészen eddig kerékpároztál. |